söndag 13 juni 2010

igår va jag, emelie och jens hemma hos helen o joel och spela monopol,
och jag kom faktiskt tvåa, inte illa :)
Kom hem rättså tidigt men satt vid datan tills klockan va 4 typ,
somna vid halv 5, sen va de någon jävel som ringde från dolt nummer
till mig imorse kl 9!!! blev galen, men somna om o vakna kl12 :)

Idag har jag solat, sen vart och lämnat de där jävla partytältet
som tydligen jag va ansvarig för eller ah.. ashole!
Efter de åkte jag hem o la mig i sängen och kolla på film, och somna en stund :p
sen gick jag fram och kolla en halvlek när damerna spela match,
kolla inte klart hela men hörde att dom vann, gött! :)
när första halvlek va klar gick jag till ica och köpte morötter,
gurka och dipp och sedan gick jag till emelie, efter en stund kom larsson också
då spela vi monopol en stund, tills jag åkte ur o de tog fan inte lång tid :o :p

nu är jag iaf hemma och ska tvätta bort sminket
sen lägga mig och kolla på film :)
ska upp vid halv 9 imorgon, ska till bjärkegården på introduktion.. fun :p

ha de så bra! :) puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar