måndag 7 juni 2010

hejhopp! :)
tog lite ledigt från skolan idag,
eller vi hade en lektion och de va matte och
jag har matteboken hemma
så jag kan lika gärna plugga de hemma tänkte jag ;)
imorse efter jag hade vaknat va jag ute på en promenad,
sen rensa jag min garderob på massa kläder,
så snart får jag åka till stan o slänga in lite sommarkläder i garderoben :)
sen har jag vart hos tandläkarn idag också,
hon sa att allt såg bra ut,
men jag ville förstora två av mina tänder men de gick inte,
hon sa att som va söta, kärring!
menmen, nu ska jag plugga matte,
sen ska emelie hjälpa mig med matten också, lär behövas,
och imorgon ska jag in och göra slutprov i matte,
måste få godkänt annars vet jag inte va jag tar mig till.


jag får höra av mig hela tiden.. är trött på det faktiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar