söndag 23 maj 2010

i fredags va jag och kolla på match sen gick
jag hem o kolla film och bara tog de lugnt!
i lördags gick jag upp vid 8 för att sen åka till anna
för vi skulle kika på cup,
sen kom annelie o gjorde oss sällskap också, mycket trevligt,
sen kom josefin och hämta mig vid halv 6
för på kvällen blev de grill o supkväll hos vourenmaa,
vilket också va trevligt! :)
gick hem vid 1 och halvsomnar typ vid 2
sen ringer christan o väcker mig,
så kom inte i säng förrens 4 ändå,
och sov till halv 2 idag, de va skönt!
fast tråkigt när de va så fint väder, menmen!
Nu känner jag mig jävligt duktig fasktisk,
har tvättat massa kläder, dammsugit, dammat, bäddat ner min säng
och även hunnit med att sitta ute i solen en stund,
nu ska jag ta en kalldusch sen kolla om någon är sugen på pizza,
jag litar på att någon är de! :)
ha de underbart, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar