söndag 9 maj 2010

godkväll, godkväll mina vänner!

Helgen har vart mycket lugn, i fredags sluta jag tidigt i skolan 10.45,
sen åkte vi in till stan och köpte massa godis på hemmakväll! (y)
sen åkte jag, emelie, my och josefin till loo,
josefin skulle fixa lite grejer och jag o emelie hoppa då studsmatta,
så längesen o roligt ;)
efter de åkte vi hem till mig och bara tog de lugnt,
på kvällen gjorde vi tacos och hade en myskväll :)
Igår va jag, emelie o sofie i göteborg och shoppa,
sofie hitta grejer till balen och jag hitta en jacka, tunika och skal till mobilen! :) gött!
på kvällen va vi hos mig och bara tog de lugnt, de va jag, emelie, sofie, anna och josefin! :) goa brudar! sen åkte alla hem utan emelie, hon sov här, vilket jag gilla :) men hon somna ganska fort, men de va en trevlig prick som fick hålla mig sällskap då, me like! :) go grabb! :)

nu ska jag kika på wallander och imorgon är de skola, wiho :)
ha de fina fisken, puss!

2 kommentarer:

  1. Men Elin, Inte ett ord om matchen som såg med din liiite äldre kusin?? <3

    SvaraRadera
  2. är så arg efter förlusten så tyckte inte de va nått att skriva, fast kunde ju skrivit att jag kolla på fotboll med en underbar kusin, ber om ursäkt :p haha

    SvaraRadera