måndag 31 maj 2010

Crull och Sofie, så fina! :D

har vart dålig uppdatering nu de sista, ber om ursäkt för de :p
I fredags va vi hos Veronika och kolla på film och hade en jätte mysig kväll! :)
i lördags spela jag match och skada mig såklart, men börjar bli bättre nu,
på kvällen va jag, Emelie och Elin hemma hos Elin,
sen åkte vi med David och Veronika till trollhättan och kolla på cruising :p
i söndags blev de lite sovmorgon och vid 1 körde pappa in oss till alingsås,
vi gick lite i affärer sen satte vi oss i våra stolar vid 2 och
vänta tills halv 6 när dom kom och gick balen,
gud va fina dom var!
Idag blev de 9bussen in till skolan sen 10bussen hem, värd dag,
sen åkte jag och min underbara kusin Ann-Sofie in till alingsås,
en goo bilresa med mycket bra musik och vackra sångtoner sen en trevlig stund på stan,
köpte en träningströja, mascara, en tunika och ett skärp :)
Nu har jag precis vart och kollat på juniorerna när dom spela match, blev 1-1,
nu ligger jag i sängen och ska kolla på drömkåken! så bra film! :)

puuusss! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar