söndag 28 februari 2010

Har haft en toppen helg,
med grymt bra människor!






































































































































































Idag är det söndag och helgen har vart kanon! :)
i fredags sluta jag skolan vid 2 sen gick
jag in till stan o fika med emelie, elin, anna o bella! :)
sen tog vi 4bussen hem, sen blev de brottom, in i duschen och sen snabbt göra iordning sig för att sedan åka till anna :) jag, anna, bella, josefin och my va på vårgårdas värdshus, roligt kul! :)
Igår va jag med emelie, elin och veronika, vi lagade middag,
spela spel o hade en rikigt lyckad kväll, alltid lika kul med er brudar! :D Inatt sov jag hos emelie och imorse vakna vi vid 10... :/ sen gick vi o la oss i soffan o kolla på film,
nu sitter jag här hemma i min säng i väntar på mat, sen ska jag kika på film "allt för min syster", den verkar grym! :)
har fått 500kr utav pappa också så imorgon ska jag åka o fixa mina naglar, äntligen! :)
jag har världens bästa pappa!!!!
ha de kanonbra, puss! :D
// Elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar