torsdag 4 februari 2010

Gamla goa tiden!
just nu känns de som att allt va bättre förr?..


Idag har de vart praktik, börja dagen med att vakna klockan 8 när man hade sovmorgon o jävlar va förbannad jag blev, men de va bara att kliva upp, för jag kunde ju fan inte somna om!
På praktiken va de trevligt, alltid kul att komma dit, idag har jag gjort två tryck på två av mina tunikor jag tog med mig,
riktigt nöjd faktiskt! :)
Sen sluta jag klockan 3 och stod o vänta på bussen då ringer Anton o frågar om jag vill ha skjuts hem, o klart som fan jag ville,
den killen alltså! :) min vän! <3 Nu sitter jag här o är på sjukt dåligt humör, har precis bråkat med mamma o ska snart iväg på träning.. vilket jag verkligen ser fram emot.. neh nu ljög jag, vet inte varför jag känner såhär men vill verkligen inte spela fotboll längre :s usch, men ska iaf ner dit idag..

ÅHH LÄNGTAR TILLS IMORGON!

// Berra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar