onsdag 17 februari 2010

Emelie Persson - grym brutta!

nu kommer en liten uppdatering
I söndags va jag med emelie och på kvällen kom crull o mökan,
alltid lika trevligt att vara med er! :)
Sen sov jag hos emelie och på måndagen åkte vi in till alingsås för att gå lite på stan,
sen skulle jag o emelie på bio, farsan, den va grym! :)
sen åkte vi hem till emelie igen o sov där :p
Igår åkte jag o emelie med sofie till gbg för att vara lite smakråd, sofie kolla nämligen efter balklänning! släng er i väggen för sofie kommer lätt va snyggast på balen :o :D
När vi kom hem från göteborg åkte vi till underbara sollebrunn igen, bilen gick först hem till mig en snabbis, sen till ica och sen hem till sofie, hos sofie gjorde vi massa smycken (för min del blev de mest armband o ett par örhängen, riktigt nöjd faktiskt! :)
Sen åkte jag o emelie hem till mig o gjorde semlor o varm chocklad, underbart gott!
sen kolla vi på film o så, sen sov emelie här, och idag har vi tagit en promenad och (sprungit!!?!) :)
och nu sitter jag här o spelar supermario o äter popcorn! :D

ha de fint mina vänner, puss!

// Elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar