tisdag 23 mars 2010


Hellohello, berra is speaking! :)
De va ett tag sen jag skrev nu, så lova josefin att jag skulle skriva lite idag så ni vet lite va som händer i mitt underbara liv! :)
Idag hade jag sovmorgon till halv 1, men vakna 08.40, då blev jag galen, men va bara att göra iodning sig, sen åkte jag till soffi o einar och kolla på bilder från thailand som dom hade tagit, skönt att ha er hemma igen! :) Sen tog jag 12bussen in till skolan, suck..
slutade halv 3, in till stan med emelie för hon skulle köpa skor men hitta inga, men jag hitta ett par som jag ska in o köpa någon dag! :D
Imorgon åker mina älsklingar till fjällen, usch på dom!,
menmen, hoppas dom får de kanonbra iaf! :)
Jag har börjat övningsköra som en galning också,
helvete va grym jag är nu, ska ut o köra ikväll också!
Nu ser jag fram emot helgen, ska va med anna på fredag, wihoo! :D
o på söndag är de nog match med f:19 som gäller :p


Ha de toppen!
puss Elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar