tisdag 19 januari 2010

Usch,känner att jag behöver
skriva av mig lite här nu..
Idag skulle jag börjat min praktik, men töntig
som jag är fick jag panik när jag va påvag
till den så jag tog bussen in till skolan ist o sa att jag ville byta praktikplats, o det gick bra, så imorgon blir min första dag på målarverkstaden,
ska faktiskt bli ganska kul, hoppas jag trivs! :)
Nu ikväll har jag vart hos Anna med trevliga tjejer och haft mary-kay spakväll typ, skönt!
så tack anna! :D
Nu ligger jag i min säng o är lite småsugen på något men får inte äta för jag fastar för att jag ska till läkarn imorgon o då får jag inte äta innan de, så dagens viktigaste mål (frukost) skiter sig imorgon :p illa! men så kan de va ibland, hoppas dom hittar något imorgon så att denna skiter försvinner!
Imorgon slutar praktiken kl.15 så då ska jag iväg o simma med veronika, skönt, kanske sätter oss i bastun en stund också, de vet man aldrig! :)
ska bli skönt iaf!
Neh nu har jag skrivit för kung o fosterland,
men ha de gött! för de tänker jag ha de iaf! :)
- jag tror inte att du är seriös..
// Berra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar